Dijital Çağda Fiyatlandırmanın Gücü
İçindekiler ÖNSÖZ İÇİNDEKİLER TABLOLAR LİSTESİ ŞEKİLLER LİSTESİ KATKIDA BULUNANLAR 1. BÖLÜM FİYATIN GÜCÜ: FİYAT TEORİSİ VE PAZARLAMADA FİYAT 2. BÖLÜM FİYATIN PSİKOLOJİSİ ve MÜŞTERİ TEPKİLERİ 3. BÖLÜM FİYATLANDIRMA YÖNETİMİ, AMAÇLARI ve SÜRECİ 4. BÖLÜM FİYATLANDIRMAYA ETKİ EDEN FAKTÖRLER 5. BÖLÜM MÜŞTERİ DEĞERİ ANALİZİ VE DEĞER ODAKLI FİYATLANDIRMA 6. BÖLÜM REKABET ODAKLI FİYATLANDIRMA 7. BÖLÜM MALİYET ODAKLI FİYATLANDIRMA VE BAŞA BAŞ NOKTASI ANALİZİ 8. BÖLÜM YENİ ÜRÜNLERDE FİYATLANDIRMA STRATEJİLER 9. BÖLÜM FİYAT AYARLAMA STRATEJİLERİ 10. BÖLÜM ÜRÜN KARMASI VE ÜRÜN KARMASI FİYATLAMA STRATEJİLERİ 11. BÖLÜM HİZMETLERİN FİYATLANDIRMASI 12. BÖLÜM ULUSLARARASI PAZARLARDA FİYATLANDIRMA KARARLARI 13. BÖLÜM FİYATLANDIRMADA ETİK VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK 14. BÖLÜM FİYATLANDIRMAYA İLİŞKİN HUKUKİ DÜZENLEMELER SONUÇ KAYNAKÇA
Devamını Oku