Kazandıran Yönetim ve İletişim
Kurumsallığa ve profesyonelliğe gölge düşüren olumsuz kültürün iş hayatına yansımaları neler? Güç/otorite, hiyerarşi, yönetim engelleri/sorunları, liderlik, yönetim biçimleri, iletişim gibi temel konuların kurumsal farkındalığın gelişimine etkisi neler? Çalışanların, kurumsal organizasyondaki yeri ile başarı ve huzura katkısı neler? Yönetim ve iletişim biçimlerimizi belirleyen zihnî arka planda neler mevcut? Çelmelerden ve bayat sahne performanslarından bıktıysak neler yapmalıyız? Kazandıran bir yönetim ve iletişim için nelere dikkat etmeliyiz? Yazarın, meslek hayatının son on yılında yaşadıklarından yola çıkarak bu sorulara ve kurumsal yaşamın birçok sorununa dair deneyimlerini ve önerilerini içeren bu çalışma; yaptığı işin hakkını verme bilincinin ve bunu destekleyen kültürün oluşumu noktasında okurlarına ışık olma, “iyi”ye ve “kötü”ye hakkını teslim etme gayesiyle kaleme alınmıştır.
Devamını Oku