Rasgele pazarlama eylemlerini bir kenara bırakın ve bir plan yapın.
• Nasıl yeni müşteriler edinilir ve mevcut müşterilerden daha fazla kâr sağlanır?
• Neden "Büyük işletme" tarzı pazarlama, işinizi ve stratejilerinizi çökertebilir?
• Nasıl işleri tersine çevirerek potansiyel müşterilere saldırgan veya muhtaç görünmeden satışı kapatırsınız?
Pazarlama, ideal hedef pazarınızın sizi tanımasını ve bir müşteri olacak kadar size güvenmesini sağlamak için kullandığınız stratejidir. Küçük işletmelerin çoğunun neden vasat bir düzeyde ilerlediğini hiç merak ettiniz mi? Başarılı bir iş kurmak için, rasgele pazarlama eylemleri yapmayı bırakmanız ve hızlı iş büyümesi için güvenilir bir pazarlama planı izlemeye başlamanız gerekir. Geleneksel bir pazarlama planı oluşturmak zor ve zaman alan bir süreçtir, bu yüzden çoğu zaman yapılmaz.
İster yeni başlıyor olun ister deneyimli bir girişimci, 1 Sayfalık Pazarlama Planı, işletmenizin büyümesini sağlayacak bir pazarlama planı oluşturmanın en kolay ve en hızlı yolunu vadediyor.
"Bu kitap, baştan sona kişiselleştirilmiş bir pazarlama planını oluşturan titizlikle test edilmiş süreçleri adım adım ortaya koyuyor – ve bu plan yalnızca bir sayfa." –Inc.
"Pazarlamanın giderek karmaşıklaştığını herkes biliyor. Allan Dib bu sorunu yeni kitabıyla çözüyor. Okuyun ve hayatınızı kolaylaştırın."
–Al Ries, Konumlandırma: Tüketici Zihnini Fethetme Savaşı'nın yazarı