21. Yüzyılda Hizmet Sektörüne Yeni Bir Bakış, ülke ekonomileri üzerinde yarattığı değer ile öne çıkan hizmet sektöründe son dönemde yaşanan gelismelere Türkiye eksenli bir bakış açısı sunmaktadır. Kitaba konu olan gelişmeler arasında hizmet sektöründe inovasyon davranışı ve bu davranışın hizmet çeşitliliği üzerindeki etkisi, hizmet kalitesi ve hizmetlere duyulan tüketici güveni üzerinde yaşanan değişimler ile metaverse, QR kod, mobil uygulamalar gibi dijital dönüşüm kapsamında ele alınan gelişmeler yer almaktadır. Bu gelişmeler; turizm, gayrimenkul, kütüphanecilik hizmetleri, emlak, finans ve bankacılık hizmet alt dalları özelinde incelenmektedir. Tüketici temelli bir bakış açısının benimsendiği kitapta ele alınan konular, kavramsal ve ampirik çalışmalar ile açıklanmakta; Türkiye ve farklı coğrafyalardan örneklerle desteklenmektedir.