Bir markayı oluşturarak ortaya çıkarmak ne sadece isim koymaktan ne de bu markanın tanıtım çalışmalarından geçer.
Yeni bir marka için yola çıkmışsanız 360 derecelik stratejinizin hazır olması gerekir.
Bu stratejiyi oluşturan en önemli üç unsur da tutku, inanç ve cesarettir.
Başarılı bir sağlık kuruluşu kurmaya olan inancınız...
Zorluklar ne olursa olsun kararları hayata geçirmek için karşınıza çıkan bütün engelleri aşmanızı sağlayan tutkunuz...
Tüm deneyim ve bilgiyi bu yeni yolculuğa aktarma cesaretiniz...
Tabii bir de yeni bir marka kök salmak ister.
Tıpkı bir ağaç gibi çağlar boyu yaşamak, meyvelerini sunmak ister…
İşte bu kitapta hem genç hem de şimdiden kök salmış bir markanın yolculuğunu bulacaksınız.
Ağacımızın her daim meyve vermesini ve sağlığını bize emanet edenlere şifayı olumlu deneyimlerle sunmasını dilerim.
Meri İstiroti