Tüm değerlerin tersyüz edildiği bir çağda yaşıyoruz.
Bu durum, gerçeklerin ortaya çıkarılması için şüpheci bir mantığı gerektirmektedir.
Acaba, herhangi bir mağazada, müşteri karşılamak için işe alınan genç kız, patronunun para kazanma aracı olarak kullanılmamakta mıdır?
Herhangi bir reklam için izleyicilerinin gözlerini okşaması istenen model, patronunun para kazanmak için oltaya taktığı bir solucandan daha mı farklıdır?
Ve bugün, kadınların dişiliğinden, ucuz iş gücünden istifadeyle milyarlar kazanan para babaları, böyle bir sömürü aracını kaybetmemek için feminizm hareketini desteklemiyorlar mı?
Çalışmamız, böyle ve benzeri sorularla, açıklığa kavuşturulması gerekli kadın sorununu, her nesle örnek olabilecek sembol kadınlar çerçevesinde incelemeyi amaçlamaktadır.
Öncelikle belirtmeliyiz ki okuyacağınız yazılar günümüz Müslüman düşünürlerinin kadın çerçevesinde kaleme aldıkları çalışmalarının uygun bir kompozisyonla sunulmasından ibarettir.