Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda

Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı

Çağrı merkezi strateji, insan kaynakları, teknoloji ve süreç yönetimi bileşenlerinden oluşan, yoğun insan ile teknolojinin entegre olduğu operasyonlardır. Çağrı merkezi operasyonları müşterinizin marka değerini yansıtan en önemli müşteri hizmet kanalı olduğundan, verimli yönetilmesi adına yapılması gereken konuların kapsamlı olarak bilinmesi gerekir.

Çağrı merkezinde görev alan çağrı merkezi profesyonelleri için hazırlanan bu kitap, bir çağrı merkezinde dikkat edilmesi gereken iş ve konuları maddeler halinde size sunmaktadır.

Devamını Oku
Trendkitap Fiyatı :
44,00 TL
33,00 TL
%25indirim
En geç 8 Kasım Cuma günü kargoda!
Adet
Havale/EFT ile 32,34 TL
Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
Benzer Ürünler
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Yükleniyor...