Bilgi paylaşımı ve bilgiye erişiminin baş döndürücü hız kazandığı, dijital çağ olarak benimsenen çağımız, işletmelerin geleneksel yöntemlerden ziyade teknolojik tabanlı uygulamaları kullanmalarını zorunluluk hâline getirmiştir. Uluslararası arenada rekabet eden, faaliyetlerini küresel ölçekte yaşanan değişimlere ve teknolojik gelişmelere uyumlaştırabilen firmaların başarılarını gündeme taşınmıştır.
Çevreye duyarlı, sosyal sorumluluk sahibi, yenilikleri takip edebilen, uygulayabilen, yönetebilen ve kendi bünyesine uygun hale getiren işletmeler rekabet güçlerini artırmakta ve piyasada belirleyici konuma gelebilmektedir. Kitabımızda, okurlara faydalı olabileceğine inandığımız son yıllarda işletmelerin gündemini oluşturan, insan kaynakları, pazarlama, lojistik, yönetim, muhasebe, finansman ve uzaktan eğitime ilişkin dijitalleşme ve uluslararasılaşma kavramlarıyla bağlantılı özel konulara değinilmiştir.