Yaşadığımız dijital çağda her alanda olduğu gibi eğitim alanında da hızlı bir değişim ve gelişim yaşanmaktadır. Sınıf öğretmenlerinin sergileyecekleri rollerin bazıları da bu çağın koşullarına göre değişiklik göstermektedir. Öğretmenlerin derslerine uygun öğretim yöntem ve teknikleri belirlemek, uygun bir sınıf ortamı oluşturmak ve bu doğrultuda öğretim sürecini gerçekleştirmek öğretmen liderliğinin en önemli adımlarından birisidir. Gelişen çağın getirdiği beceri ve yeterliliklerden yola çıkarak öğretmenlerin sürekli olarak kendilerini geliştirmeleri beklenmektedir. Bunun farkında olarak mesleğini icra eden öğretmenler fark oluşturan öğretmenler olabilecektir. "Dijital Çağda Lider Sınıf Öğretmeni Olmak" adlı bu kitap, yaşadığımız gelişmeler neticesinde derslerde teknoloji kullanımı ile ilgili neler yapılabileceğini, mevcut programların teknoloji ile ilişkisini ve değerlendirmesini içermektedir. Kitapta öncelikle öğretmen liderliğinin ne olduğu ve rolleri hakkında bilgi verilmiş, daha sonra ilkokulda okutulan derslere yönelik teknoloji açısından yapılabilecek uygulama ve örneklerle birlikte ölçme ve değerlendirme sürecine ilişkin en güncel bilgi ve içerikler yer almıştır. Her bir derse ilişkin etkinlik örnekleri ve tanıtımlarını da içeren bu kitap, sınıf öğretmenlerini sınıflarında kolay bir şekilde ulaşabilecekleri ve kullanabilecekleri teknolojilerle tanıştırmayı esas almıştır.