İçindekiler:
1. Bölüm Ürünler, Hizmetler Ve Deneyimler
2. Bölüm Ürün Düzeyleri, Ürün Hattı Ve Ürün Karması Kararları
3. Bölüm Ürün Yönetiminde Pazar Araştırması, Konumlandırma Ve Farklılaştırma
4. Bölüm Dijital Dönüşüm Sürecinde Üretim Ve Tedarik Zinciri Yönetimi
5. Bölüm Ürün Yönetimi, Ürün Stratejileri Ve Uluslararası Ürün Stratejileri
6. Bölüm Ürün Hayat Seyri Ve Pazarlama Stratejileri
7. Bölüm Yenilik Ve Yeni Ürün Geliştirme Süreci
8. Bölüm Ürün Tasarımı, Ambalajlama Ve Etiketleme
9. Bölüm Marka Ve Marka Stratejileri
10. Bölüm Ürün Garantileri Ve Satış Sonrası Müşteri Hizmetleri
11. Bölüm Hizmet Pazarlaması Ve Kalite
12. Bölüm Deneyimsel Pazarlama Ve Yeni Tüketici
13. Bölüm Dijital Ürün
14. Bölüm Üründe Sürdürülebilirlik