İşletmeler, olumlu marka imajı ve olumlu marka deneyimi yaratabilmek adına kamuoyu nezdinde inanılmaz çabalar sarf etmektedirler. Özellikle toplumsal, teknolojik ve kültürel değişimlerin ve gelişmelerinin hızlı bir şekilde yaşandığı 21. yüzyıl düşünüldüğünde; işletmeler açısından yaşanılan ana adapte olabilmek ve gelecek anları ise yakalayabilmek büyük bir önem taşımaktadır. Bu süreçte de halkla ilişkiler disiplini bünyesinde, özellikle dijitalleşmenin yaygınlık kazanması ile birlikte birçok yeni kavram, halkla ilişkiler uygulamaları alanında birçok yeni yöntem, teknik ve araçlar ortaya çıkmaktadır. Dijitalleşmenin ve dijital dönüşümün büyük bir rekabet unsuru olarak kullanıldığı günümüz şartları düşünülerek hazırlanmış olan bu kitap bünyesinde, halkla ilişkilerin dijital ayağında yaşanılan gelişmeler ve alanyazın detaylı olarak değerlendirilmiş ve çeşitli dijital halkla ilişkiler uygulama ve örnekleri incelenmiştir.