Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda

E-Ticarette Pazarlama Yönetimi ve Stratejik Pazarlama Planlaması

Dördüncü dalga olarak kabul edilen dijital çağ, rekabeti de­ğerlendirme ve yeni müşterilerin ve pazarların kazanılması an­lamında çağdaş kuruluşların sunduğu ürün ve hizmetler için yeni stratejik pazarlama biçimleri oluşturmaya başlamıştır. 90'lı yılların ortalarından beri, dünya ekonomisi, ürünlerini ve hiz­metlerini internette tanıtan sanal organizasyonların yükselişiyle birlikte, E-ticaret olarak adlandırılan önemli bir değişimden geçmektedir. Elektronik ticaret, insanların ve kuruluşların iş yapma şeklini değiştirmekte; bilgisayar ağları, sanal iletişim olanakları (internet aracılığıyla) tarafından taşınarak her geçen gün daha da gelişmektedir. Kuruluşlar, dijital teknolojinin bilgiye erişimde çok önemli olduğunu ve dolayısıyla bilgi üretimi için belirleyici oldu­ğunu kabullenmişlerdir. Bu erişim, farklı organizasyonel kişileri (örneğin; bireyler, müşteriler, tedarikçiler ve rakipler) sanal ortam içinde stratejik paylaşım yapmaya zorlamıştır.

Bu bağlamda çalışmanın literatüre katkı sağlayacağını umut ederek , hem e-ticaret hem de pazarlama alanına yeni bir bakış açısı kazandıracağına inanmaktayız.

Devamını Oku
Trendkitap Fiyatı :
165,00 TL
148,50 TL
%10indirim
En geç 30 Aralık Pazartesi günü kargoda!
Adet
Havale/EFT ile 145,53 TL
Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
Benzer Ürünler
Yükleniyor...