Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XVII adlı bu eser 14 bölümden oluşmaktadır. Toplam 18 araştırmacının üstün gayretleriyle ortaya çıkan bu kıymetli eserin konuları arasında eğitim felsefeleri, çevrimiçi öğrenme ortamlarında kullanılabilecek oyunlar, lisansüstü eğitimde artografik, müzik ve matematik ilişkisi, meslek liselerinde proje üretme, okul yöneticiliğinde mentorlük, okul yönetimi ve afet sonrası iyileştirme, okuma becerilerinde artırılmış gerçeklik uygulamaları, sosyal bilgiler özel alan yeterlilikleri, temel dil becerilerinin gelişiminde teknoloji kullanımı, okul öncesi eğitiminde uluslararası karşılaştırma, uzaktan eğitim ve sürdürülebilir kalkınma, okul değiştiren öğrencilerin okula bağlılık durumları ve uzamsal görselleştirme becerilerine yönelik etkinlik geliştirme süreci yer almaktadır.