Kitabın 3. baskısı Google Ads tarafındaki tüm gelişme ve yenilikleri içerecek şekilde düzenlenmiş ve genişletilmiştir. Ele alınmış mevcut konulara ait ekran görüntüleri de yeni Google Ads paneliyle uyumlu olacak şekilde değiştirilmiş, yeni örnek ve anlatımlara yer verilmiştir.
Dijital Pazarlamanın ne olduğunu değil, nasıl yapıldığını öğrenmek ve bu alanda kariyer yapmak istiyorsanız Google Ads sizin için en doğru ilk adım olacaktır. Türkiye'de ve yurt dışında firmaların dijital pazarlama bütçelerinin en önemli bölümü Google Ads harcamalarından oluşmaktadır. Ayrıca Google internet üzerindeki web sitelerinin %80'inden fazlasında banner alanına sahiptir. Yani Google üzerinden neredeyse internet kullanıcılarının tamamına ulaşmak mümkündür. Bu kitap Türkiyede'ki ilk ve şimdilik tek Ads üzerine yazılmış kitap olarak dijital pazarlamanın kalbine hızlı bir yolculuk yapmanızı sağlayacak, en temelden başlayarak bir Ads kampanyasının nasıl oluşturulup sonrasında optimize edilebileceğini öğretecek, kitaptaki sınava hazırlık bölümü ile de Google Ads yeterlilik sınavlarını geçip, dünyaca geçerli bir Google Ads sertifikasına sahip olmanızı sağlayacaktır.
• Google Ads
• Alışveriş Reklamları
• Arama Ağı Reklamları
• Gmail Reklamları
• Görüntülü Reklamlar
• YouTube Reklamcılığı
• Kalite Puanı
• Video Reklamlar
• Reklam Sıralaması
• Uygulama İndirme Reklamları
• Teklif Optimizasyonu
• Dönüşüm İzleme
• Anahtar Kelime
• Bütçe Optimizasyonu
• Negatif Anahtar Kelime
• Ads Editor
• Düşüş Sayfası
• Organik Sonuçlar
• Reklam Metni
• Rakip Stratejileri
• Reklam Uzantıları
• Hesap İstatistikleri
• Teklif Stratejileri
• Performans Raporları
• Yeniden Pazarlama
• ROAS
• Dinamik Yeniden Pazarlama
• Customer Match
• Dinamik Arama Ağı