Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda

Güncel Dijital Pazarlama Paradigmaları

Küresel düzeyde yaşanan dijitalleşme ivmesi, içinden geçmekte olduğumuz COVID-19 pandemi sürecinin de etkisiyle daha da artmaktadır. Bilişim teknolojilerinde yaşanan değişimler, işletmelerin pazarlama ve bunun yanı sıra diğer tüm işlev ve fonksiyonlarını etkileyerek "dijital işletme" kavramına işaret etmektedir. Güncel Dijital Pazarlama Paradigmaları başlıklı bu kitapta; Endüstri 4.0 odaklı Pazarlama 4.0 ve Yeni Nesil Müşteri, Nesnelerin İnterneti, Pazarlama Karmasına Yeni Ögelerin Eklenmesi (4P+2P+2C+2S), Dijital Pazarlama Karması-4S Modeli, Dijital Pazarlama İletişimi, Dijitalleşen Dünyada Hikâye Anlatıcılığı: Transmedya Hikâyeciliği, Sosyal Medya Pazarlaması, Influencer Pazarlama, Mobil Pazarlama, İçerik Pazarlaması, E-Ticaret Mevcut Durum ve Gelecek Projeksiyonları, Dijital Pazarlamada Örnek Başarı Uygulamaları gibi konular teorik ve güncel bir çerçevede ele alınmaktadır.
Her biri konusunda uzman akademisyenler tarafından kaleme alınan bu kitap, dijital pazarlama ve güncel stratejiler konularında bilgi sahibi olmak isteyen lisans ve lisansüstü öğrencilerine pazarlama profesyonellerine, akademisyenlere referans bir kaynak niteliği taşımaktadır. Alana katkı sağlaması dileğimizle...

Devamını Oku
Trendkitap Fiyatı :
195,00 TL
165,75 TL
%15indirim
En geç 23 Aralık Pazartesi günü kargoda!
Adet
Havale/EFT ile 162,44 TL
Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
Benzer Ürünler
Yükleniyor...