İçindekiler:
Bölüm 1 - Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Değerler Eğitimi Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
/ Ümit GÖZEL, Beste DİNÇER
Bölüm 2 - Öğrencilerin Matematik Dersine Karşı İlgi Düzeyleri
/ Cahit TAŞDEMİR
Bölüm 3 - Diyapazonun Mutlak İşitmeye Etkisi
/ Çağla SERİN ÖZPARLAK, Salih AYDOĞAN
Bölüm 4 - Aktif Öğrenme Uygulamalarıyla Yapılan Fizik Öğretiminin Lise Öğrencilerinin Bilimsel Muhakeme Becerilerine Etkisi
/ Fatma Nur BÜYÜKBAYRAKTAR, Refik DİLBER
Bölüm 5 - Ergenlerde Kimlik Gelişimi Süreçlerinin Akran Zorbalığı ile İlişkisi
/ Gökhan GÜMÜŞ, Ertuğrul TALU
Bölüm 6 - Necatibey Eğitim Fakültesinde Okuyan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Seçim Nedenleri ve Mesleğe İlişkin Tutumları
/ Hande ÇELİK, Ali Rıza TERZİ
Bölüm 7 - Sosyal Bilgiler Eğitimi ve Göçmenlerin Entegrasyonu
/ Hasan BOZKAYA
Bölüm 8 - Öğretmen Adaylarının Algılanan Stresinde Mizah Tarzları ve İletişim Becerilerin Rolü: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi
/ Lütfü BİLDİK, Özge ÖZSABAN
Bölüm 9 - Eğitimde Sınıf Yönetimi Perspektifinden Yüz Yüze ve Çevrimiçi Sınıflarda İletişimsel Belirsizlikleri Azaltmak
/ Murat POLAT
Bölüm 10- Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Derslerdeki Konuşma Etkinliklerine Katılmamalarının Nedenleri
/ Niymet BAHŞİ
Bölüm 11 - Öğretmenlerin Öz Yeterlik Algıları ile Yaşam Doyumu Düzeyleri Arasındaki İlişki
/ Serhat SÜRAL, Hasan KURNAZ
Bölüm 12- Müzik Eğitiminde Kültürel İzler: Günümüz Müzik Dersi Kitaplarının Müzik Kültürü Bağlamında İncelenmesi
/ Burak EKER, Tuğba ÇAĞLAK EKER, Ayşe ÇAĞLAK
Bölüm 13 - Müzik Eğitimi Yoluyla Değerler Eğitimi
/ Betül KARAGÖZ DURSUN, Turan SAĞER