Bu kitap, güncel öğrenme teknolojilerini eğitimcilere tanıtmak ve bu teknolojiler yardımıyla materyal tasarımının nasıl yapılabileceğine ilişkin bilgi vermek amacıyla hazırlanmıştır. Kitap kapsamında ele alınan öğrenme teknolojileri; dijital kitap, dijital oyunlar, 3B sanal dünyalar, sanal laboratuvarlar, artırılmış gerçeklik uygulamaları, programlanabilir teknolojiler, 3B yazıcılar, öğrenme analitikleri panelleri, bedenlenmiş biliş uygulamaları ve kavranabilir teknolojilerdir. Öncelikle her bir teknoloji ve uygulama, ayrıntılı bir şekilde tanıtılarak örneklendirilmiştir. Ardından ilgili teknoloji ve uygulamaların tasarım ve geliştirme sürecine ilişkin somut bilgiler sunulmuştur. Kitabın, öğrenme teknolojileri ve öğretim materyalleri tasarımı ile ilgilenen tüm eğitimcilere ve araştırmacılara katkı sağlaması dileğiyle…