Bölüm 1 Turistlerin Özgüven Düzeyleri ve DestinasyondaAlgıladıkları Riskler Arasındaki İlişki:Kuşadası Örneği
Bölüm 2 Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi YeteneklerininÖncülerinden Müşteri İlişkileri Oryantasyonu veKonaklama İşletmelerinde Uygulama
Bölüm 3 Seyahat Acentalarında Müşteri Şikâyet Yönetimi
Bölüm 4 Turizm İşletme Mutfaklarında Fonksiyonel GıdalarınKullanılma Potansiyeli ve Fonksiyonel Gıda Kavramı
Bölüm 5 Gastronomi Turizminde Bir BeslenmeEngeli Olan Çölyak ve Yöresel ÜrünlerinGlutensiz Olarak Üretilmesi: Konya Tandır Ekmeği Örneği
Bölüm 6 Turizm Sektöründe Endüstri 4.0 Uygulamaları
Bölüm 7 Otel İşletmelerinde Dış Kaynak Kullanımı:Kavramlar ve Uygulama Alanları
Bölüm 8 Otel İşletmelerinde Gelir Yönetimi UygulamalarınınDeğerlendirilmesi
Bölüm 9 Yiyecek-İçecek İşletmelerinde DematelYöntemi ile Tedarikçi Seçiminin Uygulanabilirliği
Bölüm 10 Geleneksel Kültür Miras Ürünü Aleppo Soap(Defne Sabunu)'Un Turistik Ürüne Yolculuğu
Bölüm 11 Turizm ve Türk-Japon Dostluğu
Bölüm 12 Turizm Endüstri ve İşletmelerinde ParadigmaDeğişimi Ve Sezgisel Kararların ÖnemiBölüm 13 Denizli'de Yöresel Tatlılarda Bir Marka: Hacı Şerif