Amacımız günümüzden geleceğe taşınabilecek stratejik halkla ilişkiler yönetiminde çözümler üretebilen her daim yenilenebilen çift yönlü ve empatik iletişim sürecine dahil olabilecek yetenekte halkla ilişkiler uygulamacısını geleceğe kazandırmaktır.
Tüm bu gelişimler halkla ilişkilerin doğasını ve görev tanımı da doğrudan etkilemiş, yeniden düzenleme yapmamızı gerektirmektedir.
Özellikle gelişen iletişim araçlarının da detaylı kullanımı ile bütünleşik pazarlama iletişiminde tüm disiplinler birbiriyle daha koordineli yürütülmektedir. Hem daha pratik hem daha uygun maliyetli yürütülen bu işbirliği ile hedeflenen kitleye ulaşım daha kolay ve hızlı olmaktadır.
Halkla İlişkiler hak ettiği değeri buluyor. Yıllardır neredeyse sadece medya üzerine öznel olarak odaklanan bir disiplin halinden; günümüzde yeni teknolojilerle, halkla ilişkiler yeniden halkla ilişkilendirmiştir.