Havacılık endüstrisinde yenilik süreçleri ağırlıklı olarak müşterilerin benzersiz yolculuk deneyimi yaşamaları kurgusu üzerinden yaratılmaktadır. En iyi yolculuk deneyimini sunan marka bir adım öne geçtiğinden tüm çabalar müşterilerin beklentilerini aşan bir hizmet sunmaya odaklanmaktadır. Bu noktada tüm hizmet süreçleri kalite, müşteri memnuniyeti, hız, güvenlik, kolaylık, maliyet, sürdürülebilirlik gibi değişkenler temelinde yeniden tasarlanmakta ve farklı müşteri profilleri için farklı deneyimler kurgulanmaktadır. Kitapta yer alan tüm akademisyenler hazırladıkları bölümlerde geniş ve güncel literatür taramalarına yer vererek en yeni bilgileri okuyucularına ulaştırmayı amaçlamıştır. Sektöre özel uygulamalar her bir bölümde ayrı ayrı ele alınmış ve yenilik temelinde deneyim tasarımı tüm boyutlarıyla kapsamlı bir şekilde anlatılmıştır. Bu kitap sadece üniversite öğrencileri için değil aynı zamanda sektörde pazarlama departmanlarında görev alan yöneticilerin akademik bilgi ihtiyaçlarına da cevap verecek ve alandaki nitelikli yayın boşluğunu dolduracak özelliktedir.