Bu eser, sosyal hizmet evreninin esas uygulama sahası/safhası olan dezavantajlı fert ve zümrelere dönük yardımların lokal ve global çerçevede yeni bir sektör olarak "Hiperprestij Grupları"nın doğmasına ve yaygınlaşmasına sebebiyet veren süreçlerin analizini amaçlamaktadır. Hiperprestij Grupları'; elit fert ve zümreler (süper starlar, hiper modeller, gongolar), müesseseler ve beynelmilel iktisadî kurumlardan teşekkül eder. Bunların, dezavantajlı fert ve zümrelere dönük yardımlarının "imajinatif" bir düzlemde cereyan ettiğini ve bu olgunun sosyal hizmet sahasında yeni bir sektör (4.sektör) olarak tebarüz ettiğini ileri süren bu çalışma; Hiperprestij Grupları'nı olgu, kavram zemini ve sektörel faaliyetleriyle teşhis etmeyi, şekil ve muhtevasıyla onun imajinatif algı düzlemini analiz etmeyi kapsamaktadır.