İletişim 2 - Hbrs
HBR’s 10 Must Reads, her yöneticinin bilmesi gereken en önemli konulara odaklanıyor. Harvard Business Review’in yüzlerce makalesi arasından seçilen İletişim 2, zamana meydan okuyan fikirlerle günümüz iş dünyasının yoluna ışık tutuyor.Küreselleşme, yeni teknolojiler, şirketlerin değer yaratma ve müşteriyle etkileşim kurma yöntemlerindeki değişimler, yukarıdan aşağı uzanan emir komuta zincirine dayalı liderlik modelinin etkisini azalttı. Geleneksel kurumsal iletişim yerini, çok daha dinamik ve gelişmiş bir sürece bırakıyor. İletişim 2’de, doğru iletişim taktikleriyle çalışanlarınızı daha iyi motive etmenin, bu sayede işinizi daha hızlı geliştirmenim ve mesajınızı yerine en iyi şekilde ulaştırabilmenin yollarını bulacaksınız.İş dünyasındaki yeni eğilimler, şirketleri, kurumsal iletişimden kurumsal sohbete yönelmeye zorluyor. Hizmet sektörünün ekonomideki önemi üretim sektörünün önüne geçtikçe ve bilgi işçileri diğer işgücü türlerini gölgede bıraktıkça, bilgiyi daha gelişmiş yöntemlerle değerlendirme ve paylaşma ihtiyacı da önem kazanıyor. Şirketler yatay bir yapılanmaya kavuştukça, hiyerarşi azaldıkça ve ön cephedeki çalışanlar değer yaratma sürecine daha faza dâhil oldukça, yatay ve aşağıdan yukarıya iletişim de yukarıdan aşağıya iletişim kadar önem kazanıyor.İşgücünün çeşitliliği ve dağılımı arttıkça farklı kültürel ve coğrafi bölgelere ulaşmak, akışkan ve karmaşık bir iletişim gerektiriyor. Organizasyonlarda kendine yer bulmaya başlayan genç çalışanlar, meslektaşlarından ve otorite figürlerinden akışkan ve çift yönlü bir iletişim bekliyor. Dijital ağların sağladığı anlık bağlantı olanağının iş dünyasının normu haline gelmesiyle ve sosyal medya platformlarının giderek güçlenip büyümesiyle birlikte eski, sohbete daha az dayalı iletişim sürdürülemez hale geliyor.Kurum içi sosyal araçlar işbirliğini, inovasyonu, karar becerisini ve çalışan bağlılığını artırabilir. Sosyal araçların potansiyelini ortaya çıkarabilmek için, organizasyonların bu araçları neden kullandığını net şekilde tanımlaması, gayriresmi iletişimi, bilgi paylaşımını ve öğrenimi teşvik etmesi, davranış kurallarını ifade etmesi gerekiyor.İletişim 2’de, alanının en etkili uzmanlarının Harvard Business Review’den derlenen 11 makalesini bulacaksınız. Kültürler arası müzakerelerde daha iyi sonuçlar elde etme, tavsiye verme ve alma becerinizi geliştirme, etkili veri görselleştirmeleri oluşturma, dijital araçları kullanarak işbirliğini, öğrenmeyi ve inovasyonu teşvik etme gibi konularda, Erin Meyer, Heidi Grant ve Douglas Stone gibi isimlerin fikirlerinden ilham alacak, iletişim yoluyla organizasyonunuza güç katacaksınız.Saygılarımızla.
Devamını Oku