Bölüm 1 Medya-Siyaset İlişkisi Bağlamında Televizyon Haberlerinde İdeolojinin Yansıması: 31 Mart ve 23 Haziran İstanbul Yerel Seçimleri Örneği
Bölüm 2 Halkla İlişkiler, Siyaset ve Medya İlişkisinin İletişimsel Boyutu Üzerine Bir Değerlendirme
Bölüm 3 Üçüncü Aşama Gündem Belirleme Araştırmalarında Kullanılan Gündem Belirleme Ağı Modeli ve Araştırma Yöntemi
Bölüm 4 Sosyal Sorumluluk Alanı Üzerine Yazılmış Lisanüstü Tezlerin Bibliyometrik Analizi
Bölüm 5 Çağdaş Müzecilik Anlayışı Ekseninde Dijital Halkla İlişkiler Uygulamaları
Bölüm 6 Engelli Bireylerin Sosyal Medyaya Erişimi ve Toplumla Bütünleşmesi Üzerine Bir İnceleme
Bölüm 7 Turizm Sektöründe Çalışan Personelin, Turistik Tüketicilerle Yaşadıkları İletişim Sorunları ve Çözüm Önerileri: Çekirdek Kapadokya Örneği
Bölüm 8 Bellek Üzerinden Dönem Dizilerini Okumak: Hanımın Çiftliği ve Hatırla Sevgili Dizileri
Bölüm 9 Değişken Bir Kavram Olarak Postmodernizm, Sinema ve Anlam Yaratma İlişkisi