Çoğu insan, kendisini dikkatle dinleyen kişiye gerekli tüm bilgileri saniyeler
içinde sağlayan yeterli sayıda sinyal gönderir.
• Bakış açınız diğerleriyle kurduğunuz iletişimi nasıl etkiler?
• Kişisel duygular ve önyargılar gerçekten görmeniz gerekenleri engelliyor olabilir mi?
• Kişilerarası ilişkilerde iletişim başarısı neye dayanır?
İletişim iş dünyasında başarılı bir lider olabilmenin anahtarıdır. Sözlü ve sözsüz iletişim doğru şeyi söylemekten veya bunun anlaşılmasını sağlamaktan çok daha fazlasıdır. Başarılı bir şekilde iletişim kurmak istiyorsanız, her şeyden önce diğer kişiye uyum sağlamalı ve onun bakış açısını anlayabilmelisiniz.
İletişim uzmanı Jakob Lipp, 36 denenmiş ve test edilmiş ipucuyla, içinde bulunduğunuz durum rahatsız edici olsa bile karşınızdakinin gönderdiği iletişim sinyallerini nasıl tanıyacağınızı ve onlara en uygun şekilde nasıl tepki vereceğinizi anlatıyor.
"Rahat anlatım tarzı ve güncel örneklerle, iletişim hakkında önemli temel bilgileri sunan bir başucu kitabı."
–managerSeminare