İlkokulda matematik eğitiminin etkili ve verimli bir şekilde gerçekleştirilmesinde, matematik derslerini yürüten sınıf öğretmenleri, öğretmenlik eğitimi alan öğrenciler ve ilkokul matematik eğitimi alanında çalışan araştırmacılar önemli bir yere sahiptir. Bu eser ile ilkokulda matematik eğitimi sürecinde yer alan bütün paydaşlara farklı bakış açıları sunmak, farklı yöntem ve tekniklerin kullanılmasına yönelik örnekler ortaya koymak amaçlanmıştır. Kitabın içeriğinde; okul öncesi eğitimden ilkokula matematiksel beceriler, sayı hissi ve geliştirilmesi, temsil kullanımı, matematiksel kavram yanılgıları ve hatalar, matematiksel kavramların öğretimi, matematiksel öğrenme güçlüğü ve matematikte özel yetenekliler konuları yer almıştır. Ayrıca kitapta; öğrenme yörüngeleri, özdüzenlemeli öğrenme, argümantasyon, drama, çocuk edebiyatı, STEM eğitimi, artırılmış gerçeklik, Web 2.0 araçları, oryantring ile ilkokul matematik eğitimi arasında ilişkiler kurularak uygulama örneklerine yer verilmiştir. Belirtilen bu içerikleri; ilkokulda matematik eğitimcilerinin paydaşlarına ve eğitim alanında çalışan, eğitime ilgi duyan siz okuyuculara sunmak biz yazarlar için heyecan vericidir.