Her kararın arkasında bir gizli gündem vardır. Bunlar, hedef kitlenizin kalbinde yatan istekler, ihtiyaçlar ve değerlerdir. Her satışın arkasında da bir gizli gündem yatar. Bunu tespit ederek güçlerinizi, inançlarınızı ve amaçlarınızı bu gizli gündemle bağlantıya geçirdiğinizde kazanırsınız. İş satmanın, müşterinizin gizli gündemini anlayıp hedef kitleyi harekete geçirmenin simyasını sunan, harika bir kitap.
"Tüm iş deneyimim boyunca, öğrendiğim en önemli şey, insanlara bir zombi gibi sizin söylediğiniz şeyi yaptıracak sihirli bir formül, bir numara veya hipnotik bir ikna tekniği olmadığıydı. Aksine, satın almaya dair her kararın arkasında, hakkında konuşulmayan duygusal bir motivasyon vardır. İşte gizli gündem budur. İnsanlar gözleri boyandığı için değil size inandıkları için sizi takip eder; değerlerini, isteklerini ve ihtiyaçlarını anladığınız için sizi işe alırlar, sizi terfi ettirirler ve sizden ürün satın alırlar. İş almak ve destekçi edinmek için atmanız gereken ilk ve en önemli adım, gizli gündemin altında yatan güçlü duyguları anlamaktır. Bu kitap, hedef kitlenizin gizli gündemini nasıl ortaya çıkaracağınız ve ilgi uyandırmak, kazanmak için ne yapmanız gerektiği hakkındadır."
- Kevin Allen
"Kevin'in çevresindeki insanları geliştirmek ve onlara ilham vermek konusunda özel bir yeteneği var. Cömert ruhu kitabın her sayfasına sinmiş."
- Steve Overman, Nokia
"En ikna edici satış sunumunu ve en ilham verici vizyonu keşfetmek isteyen herkes bu kitabı okumalı."
- Prof. Dr. Joe Plummer, Columbia Business School"