Üretim İşletmelerinde
Kalite Sistemi & Öz Değerlendirme
Günümüz rekabet ortamı ve koşulları göz önüne alındığında; müşteri memnuniyetlerinin sağlanabilmesi, mevcut müşteriler ile iş sürdürülebilirliği, yeni müşteriler için referans kazanılması, maliyetlerin azaltılması ve marka yönetimi için işletmelerin etkin bir kalite güvence /kalite sistem yapılarına sahip olmaları kaçınılmaz olmaktadır.
Kalite Kontrol Uygulamaları
Tanımlama ve İzlenebilirlik
Üretim Teknolojileri ve Ekipmanları Yönetimi
Yeni Ürün Devreye Alma ve Sipariş Doğrulama
Kalite Süreç ve Performans Yönetimi Yaklaşımı
Tedarikçi Yönetimi
Farkındalık, Personel Yeterlilikleri ve Organizasyon
Müşteri Şikayetleri Yönetimi
İşletme İçi / Üretim Uygunsuzlukları Yönetimi
Değişiklik Yönetimi
Kalite İç Denetimleri
Yönetimin Gözden Geçirmesi