Kent Markalama Bolu İli Örneği
İçindekiler 1.Marka Kavramıa.Marka Kavramı b.Markanin Amaci Ve Önemi c.Markanin Özellikleri Ve Faydalarıd.Markalama e.Markalama Süreci f.Pazarlama Ve Markalama g.Marka Ile Ilgili Kavramlar h.Marka Değeri i.Marka Değeri Unsurları2. Kent Marka Kavramıa. Kent Marka Kavramı b. Kent Markalamanin Amacı Ve Önemi c.Kent Markalamanin Özellikleri Ve Faydalarıa. Kent Markalama b. Kent Markalama Süreci c. Kent Pazarlama Ve Kent Markalama d. Kent Pazarlama İle İlgili Kavramlar e. Marka Değeri Unsurlari 2. Uygulama : Bolu İli Örneği a. Literatür Çalişmasi b. Araştirmanin Amaci c.Araştirmanin Önemi d.Kapsam Ve Sinirlar e. Araştirmanin Metodolojisi f. Araştirmanin Problemleri g. Araştirmanin Sorulari h. Araştirmanin Evreni, Örneklei Ve Anket Formunun Geliştirilmesi i. Araştirmanin Bulgulari j.Bolu’nun Marka Değerinde Etkili Olan Faktörlerin Analizi k.Hipotezler Ve Analiz l.Varyans Ve Turkey Testi Sonucu 3.Sonuç Ve Değerlendirme
Devamını Oku