BÖLÜM 1 Yaratıcı Düşünmenin Desteklendiği Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygun Öğretimin 11. Sınıf Öğrencilerinin Kimyasal Tepkimelerde Enerji Konusundaki Kavramalarına Ve Çizimlerine Etkisi
Hakkı KADAYIFÇI
Melike ATAÇ
BÖLÜM 2 Atom ve Periyodik Cetvel Ünitesinde Bilimin Doğası Hakkındaki Düşünceleri Geliştirmeye Yönelik Ders Planı Örneği
Seyide EROĞLU
Oktay BEKTAŞ
BÖLÜM 3 Kimya Derslerinde STEM Yaklaşımına Dayalı Örnek Etkinliklerin Tasarlanması: Sis Yakalama Ağı
Seyide EROĞLU
Oktay BEKTAŞ
BÖLÜM 4 Öğretmen Adaylarında Eğitsel Oyunlarla Farkındalık Oluşturulması:
İyonik Bağlı Anorganik Bileşikler
Sena ÇETİN
Dilek ÇELİKLER
BÖLÜM 5 Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Özdüzenleme Stratejilerinin Cinsiyet ve Alan Değişkenleri Açısından İncelenmesi
Funda EKİCİ
Ayşe YALÇIN ÇELİK
BÖLÜM 6 Öğretmen Adayları Tarafından Geliştirilen Ders Planlarının
Fen | Çevre | Sağlık Vizyonu Çerçevesinde İncelenmesi
Ayla ÇETİN DİNDAR
BÖLÜM 7 Motivasyonel Düzenleme Stratejileri Ölçeğinin Türkçe'ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Burcu IŞIK
Basri ATASOY
BÖLÜM 8 Türkiye'deki Kimya Eğitimi Alanında Tamamlanan
Doktora Tezlerinin Analizi: (2011-2021)
Soner YAVUZ
Cem BÜYÜKEKŞİ
BÖLÜM 9 Doğrudan Yansıtıcı Yaklaşıma Dayalı Bilimin Doğası Öğretiminin
9. Sınıf Öğrencilerinin Bilimin Doğasına Yönelik Görüşlerine ve
Akademik Başarılarına Etkisi
Nagihan KADIOĞLU
Özge ÖZYALÇIN OSKAY
BÖLÜM 10 2017-2022 Yılları Arasında Kimya Eğitimi Alanında Türkiye'de Yapılan Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi
Nevin KOZCU ÇAKIR
Burcu ŞENLER
BÖLÜM 11 Kimya Dersi Bağlamında Özdüzenlemeli Öğrenme
Cansel KADIOĞLU AKBULUT