Küresel Ekonomik Kriz ve Etkileri ve Medya başlıklı bu eser; küreselleşme ve ekonomik krize ilişkin kavramları açıklayarak, hem tüketici ve üreticiye yönelik etkilerini, hem de sektörel etkilerini irdelemekte, bunun Medya Sektörü'ne yansımaları ile krizden çıkmak için hangi önlemlerin alınması gerektiği konusunda bilgi sahibi olmayı amaçlayan detaylı bir çalışmayı içermektedir.
- Prof. Dr. Gülden Ülgen
- İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi
Toplumların demokrasileşme sürecinin en önemli araçlarından biri olan medyanın, Türkiye Ekonomisi içindeki yeri ve sektörü oluşturan firma grupları ve bunlara bağlı alt sektörlerin üzerindeki kriz baskılarının analiz edildiği bu çalışma aynı zamanda maalesef çok az sayıda eserin bulunudğu Medya Ekonomisi için önemli bir katkıdır. Bu değerli çalışma için Gülgün Hoca'mızı tebrik ederim.
- Yrd. Doç. Dr. Pınar Tokal
- Galatasaray Üniversitesi
Küresel ekonomik krizin etkilerini, gündelik yaşamda bile etkin olan küreselleşmenin temel kavramları ve bilinmeyen yönlerinden yola çıkarak, sadece ekonomi açısından değil, birey açısından da, değişik perspektiflerden ve somut verilerle irdeleyen, geniş kapsamlı analizlerle de Medya Sektörü'ne ve işletmelerine odaklanmış, objektif ve detaylı bir çalışma.
- Faruk Atasoy
- International Advertising Association Dünya Yönetim Kurulu Üyesi