Günümüz şartlarında bütün yaklaşımların odağında insan bulunmaktadır. İnsanın memnun edilmesi, ona uygun fiyat, kalite ve dağıtım kanalının seçilmesi kaçınılmazdır. Önce insan yaklaşımı; işletme içinde çalışanların genel işletme amacına ikna edilmesi, aidiyet duygusunun ön plana çıkarılması, performansın ödüllendirilmesi ve çalışma koşullarının ergonomik şartlara uygun iyileştirilmesi, takım ruhunun sıcak tutulması, işletme içinde yapılması gereken işlevler olarak sıralanabilir. Feedbact olarak adlandırılan geri besleme olgusu, işletmeler için olmazsa olmaz bir işlev olarak karşımıza çıkmaktadır. Müşterilerin satın aldıkları hizmet ve üründen memnuniyet duygusunun geri elde edilmesi olarak açıklanabilecek bu sürecin çok yakından takip edilmesi varsa sorunların ortadan kaldırılması, yoksa iyileştirmelerin aynı şekilde devam etmesini gerektirecektir..