Günümüzde, şirketlerin artık salt kâr beklentisi içinde hareket etmediği, topluma karşı ödev ve sorumluluklarına dair farkındalıklarının arttığı bir süreci deneyimliyoruz. Kamu kurumları ve sivil toplum örgütlerinin dışında, ait oldukları toplumun sürdürülebilir bir gelecek inşasında yer alma fikrini benimseyen ve bu noktada ciddi adımlar atan şirketler için Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri kitabı âdeta bir kılavuz niteliğinde. Yazar Prof. Dr. Ebru Özgen, bu kitapta, çevre dostu projelerden bu projelerin nasıl ortaya çıktığına ve Detaylı bilgi için; [email protected] kampanya sürecinin oluşturulmasına kadar ortaya çıkan süreci tüm detaylarıyla ele alıyor. Özgen, ilk baskısı yayımlandığında "alanında ilk" olma özelliği taşıyan Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri kitabının gözden geçirilmiş ve genişletilmiş 3. baskısında, konunun ilgililerine güncel örneklerle rehberlik ediyor. Kurumsal sosyal sorumluluğun kısa süreli bir trend olmaktan ziyade işletmelerin vazgeçilmez stratejik bir parçası olduğunun altını çizen bu kitapta neler bulacaksınız? • Kurumsal sosyal sorumluluğun iş dünyasına sağladığı stratejik avantajlar • İnovatif ve etkili sürdürülebilirlik projeleri için rehberlik • Toplumsal sorunlara yönelik yenilikçi çözümler ve projeler • Paydaşlarla güçlü ve etkili işbirliği stratejileri Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri, kâr kaygısının ötesinde kalıcı olmayı ve topluma değer katmayı arzu eden, iş dünyasında değişim yaratmakla yetinmeyip aynı zamanda dönüşüm liderliği yapmak isteyen liderler, girişimciler ve şirketler için hem bir rehber hem de teorik bir başvuru kaynağıdır.