İÇİNDEKİLER BÖLÜM 1: MARKALAMA KARARLARI VE MARKA DENKLİĞİNİN MARKA YÖNETİMİ AÇISINDAN ÖNEMİ BÖLÜM 2: MARKA BİRLEŞMELERİ VE TÜKETİCİLER DAVRANIŞLARI BÖLÜM 3 :MARKA BİRLEŞMELERİ VE TÜKETİCİ SATIN ALMA KARARINA İLİŞKİN BİR UYGULAMA SONUÇ VE ÖNERİLER KAYNAKÇA
Bu web sitesinde çerez kullanımına izin vermektedir. Web sitesinde gezinmeye devam ederek, bu kullanımı kabul etmiş sayılırsınız. Çerez politikası ve Gizlilik Politikası hakkında detaylı bilgi almak için lütfen tıklayınız
Yükleniyor...
Bu site
QukaSoft
profesyonel
e-ticaret
sistemleri ile hazırlanmıştır.