İçindekiler BÖLÜM I Mobil Oyunlar ve Uygulama-İçi Reklamlar Mobil Dünya ve Platformları Mobil Uygulamalar ve Oyunlar Mobil Pazarlama Aracı Olarak Mobil Uygulamalar Mobil Uygulama Olarak Mobil Spor Oyunları Mobil Oyunlarda Uygulama-İçi Reklamlar BÖLÜM II Marka Hatırlanırlığı Marka Hatırlanırlığının Ölçülmesi Marka Hatırlanırlığını Ölçme Yöntemleri BÖLÜM III Görsel Dikkat Görsel Dikkatin OluĢmasında Gözün Yapısı ve Hareketleri Göz Hareketlerinin İzlenmesi ve Ölçülmesi Görsel Dikkat ve Hafıza
Bu web sitesinde çerez kullanımına izin vermektedir. Web sitesinde gezinmeye devam ederek, bu kullanımı kabul etmiş sayılırsınız. Çerez politikası ve Gizlilik Politikası hakkında detaylı bilgi almak için lütfen tıklayınız
Yükleniyor...
Bu site
QukaSoft
profesyonel
e-ticaret
sistemleri ile hazırlanmıştır.