İçindekiler 1. MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (CRM) ve ANALİTİK CRM 2. BİLGİ SİSTEMLERİ VE VERİ MADENCİLİĞİ 3. MÜŞTERİ YAŞAM BOYU DEĞERİ 4. MÜŞTERİ YAŞAM BOYU DEĞERİNİN BELİRLENMESİ 5. GÜNCELLİK, SIKLIK, PARASAL BÜYÜKLÜK MODELİ 6. LRFM MODELİNE DAYALI MÜŞTERİ YAŞAM BOYU DEĞER ENDEKSİ 7. MÜŞTERİ YAŞAM BOYU DEĞER ENDEKSİNE DAYALI AYKIRILIK ANALİZİ
Bu web sitesinde çerez kullanımına izin vermektedir. Web sitesinde gezinmeye devam ederek, bu kullanımı kabul etmiş sayılırsınız. Çerez politikası ve Gizlilik Politikası hakkında detaylı bilgi almak için lütfen tıklayınız
Yükleniyor...
Bu site
QukaSoft
profesyonel
e-ticaret
sistemleri ile hazırlanmıştır.