Netflix'in bir fikirden şirkete dönüşmesinin inanılmaz hikâyesi, şirketin ilk CEO'su ve kurucularından Marc Randolph tarafından gün ışığına çıkarılıyor.
Bir zamanlar video kiralama mağazaları hüküm sürmekteydi. Hepsinde gecikme ücreti vardı. Video yayın akışı henüz duyulmamıştı ve DVD'lerin yaygın olarak kullanılması ancak uçan arabalar kadar olası görülüyordu. Fakat Marc'ın bir fikri vardı. İnternetten faydalanarak film kiralamak gibi basit bir fikir. Bu basit fikirden yola çıkarak Reed Hastings ve Marc Randolph birlikte Netflix'i kurdular.
Şimdi 150 milyon abonesiyle Netflix'in zaferi ortada olsa da 21. yüzyılın en altüst olmuş startup'ı yola birkaç inanan ve her dönemeçte karşılaşılan bir felaketle başlamıştı. Ancak tüm bunlara rağmen Marc Randolph'un yolculuğu cesarete, azme ve kararlılığa sahip herhangi birinin dünyayı değiştirebileceğini kanıtlıyor. Karşıt görüşlerle dolu bu anlatıda Marc, akıcı bir dille iş hayatının en temel problemlerine mükemmel çözümler sunuyor:
Nasıl başlanır? Yatırımcı nasıl bulunur? Şirket nasıl yönetilir? Başarısızlıkların ve hayal kırıklıklarının üstesinden nasıl gelinir? Başarıyla nasıl başa çıkılır? Başarı aslında nedir?
Netflix'in Doğuşu ve İnanılmaz Serüveni sıradan bir başarı öyküsü değil, aynı zamanda insanı derinden etkileyen bir hayat rehberi.