Örnek Olaylarla Dijital Pazarlama Yönetimi
BİRİNCİ BÖLÜM DİJİTAL PAZARLAMANIN GELİŞİMİ VE PAZARLAMA 5.0 İKİNCİ BÖLÜM KÜÇÜK İŞLETMELERDE DİJİTAL PAZARLAMA FAALİYETLERİ ÜÇÜNCÜ BÖLÜM SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI DÖRDÜNCÜ BÖLÜM HİZMETLERE YÖNELİK DİJİTAL PAZARLAMA STRATEJİLERİ BEŞİNCİ BÖLÜM DİJİTAL TÜKETİCİ DAVRANIŞLAR ALTINCI BÖLÜM DİJİTAL PAZARLAMA KARMASI VE YÖNETİMİ YEDİNCİ BÖLÜM DİJİTAL PAZARLAMANIN ETİK, YASAL VE MAHREMİYET BOYUTLARI SEKİZİNCİ BÖLÜM DİJİTAL PAZARLAMA İLETİŞİMİ DOKUZUNCU BÖLÜM ULUSLARARASI TİCARETTE DİJİTAL PAZARLAMA UYGULAMALARI ONUNCU BÖLÜM İÇERİK PAZARLAMASI
Devamını Oku