Bölüm I- Turizm Sektörü, Otel İşletmeleri ve Pygmalion Etkisi 1.1.Turizm Sektöründe Gelişmeler ve Otel İşletmeleri Bölüm II – Liderlik Kavramı ve Pygmalion Liderlik Tipi 2. 2.1.Liderlik Kavramı ve Kapsamı Bölüm III – Pygmalion Etkisinin Otel İşletmelerinde Uygulanması 3. 3.1.Araştırma Problemi 3.2. Araştırmanın Amacı ve Hipotezleri 3.3. Araştırmanın Önemi 3.4. Araştırmanın Varsayım ve Sınırlılıkları 3.5. Araştırmanın Modeli 3.6. Evren ve Örneklem 3.7. Veri Toplama Yöntemi 3.8. Verilerin Analizi 3.9. Bulgular
Bu web sitesinde çerez kullanımına izin vermektedir. Web sitesinde gezinmeye devam ederek, bu kullanımı kabul etmiş sayılırsınız. Çerez politikası ve Gizlilik Politikası hakkında detaylı bilgi almak için lütfen tıklayınız
Yükleniyor...
Bu site
QukaSoft
profesyonel
e-ticaret
sistemleri ile hazırlanmıştır.