Bölüm 1: Pandemi Sonrası Tüketicilerin Teknoloji Kullanımı
Bölüm 2: Pandemi Sonrası Onlıne Market Alışverişine Yönelik Değişimler
Bölüm 3: Tüketicilerin Uzaktan Alınan Hizmetlere Bakışı: Eğitim Sektörüne Yönelik Değerlendirme
Bölüm 4: Pandemi Sonrası Dönemde Tüketicilerin Değişen Yaşam Tarzları
Bölüm 5: Pandemi Sonrası Dönemde Tüketicilerin Sağlık Davranışlarındaki Değişiklikler
Bölüm 6: Tüketicilerin Pandemi Sonrası Giyim Alışverişi Tercihler
Bölüm 7: Pandemi Sonrası Dönemde Tüketicilerin Ulaştırma Sistemi Tercihleri
Bölüm 8: Tüketicilerin Pandemi Sonrası Beslenme Alışkanlıklarındaki Değişiklikler
Bölüm 9: Tüketicilerin Pandemi Sonrası Sosyal Medya Pazarlamasından Beklentileri
Bölüm 10: Pandemi Sonrası Dönemde Tüketicilerin Sosyal Medya Bağımlılığı
Bölüm 11: Mobil Market Uygulamalarında Müşteri Tatminine Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi