Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda

Politik Pazarlamada Kişisel Marka

Bu kitap yukarıda bahsedilen kısa özet içinde yer alan politik pazarlama, kişisel marka ve aday markasının yönetimi konularının teoride ve uygulamadaki gelişimini, tarihini, tanımlarını, temel ilkelerini ve uygulamaya dönüştürülebilecek bazı kural ve süreçlerini okuyucuyla buluşturmak için hazırlanmıştır. Yerli veya yabancı kişisel marka yazınındaki çalışmaların çoğu kişisel gelişime, kişisel markaların geliştirilmesine ve aday markalarının geliştirilmesine yönelik kılavuz niteliğindeki yayınlardır. Bu nedenle bu kavramların ele alındığı bölümlerde pazarlama, kişisel marka, politik pazarlama ve aday markası ile ilgili kavramlar öncelikle teorik çalışmalar ışığında açıklanmış, kişisel marka ve aday markasının geliştirilmesi ve yönetilmesi konuları ise çoğunlukla süreçler, aşamalar ve kurallar şeklinde sunulmuştur. Bu yaklaşımla konunun hem teorik altyapısının hem de kişisel marka oluşturma konusundaki yönetimsel adımların birlikte ele alınması mümkün olmuştur. Ayrıca kitabın son bölümünde tüm bu bilgilerin bir örneklem açısından yansımalarını gösteren saha araştırmasının sonuçları yer almaktadır. Bu sayede okuyuculara politik pazarlama ve bir kişisel marka türü olan aday markası konusundaki teorik bilgi ve önerilerin hedef kitle (bu çalışmada seçmenler) tarafından nasıl algılandığı ve değerlendirildiği ile 4 ilgili bütünsel bir bakış açısı sunulabilmesi amaçlanmıştır.

Devamını Oku
Trendkitap Fiyatı :
165,00 TL
148,50 TL
%10indirim
En geç 24 Aralık Salı günü kargoda!
Adet
Havale/EFT ile 145,53 TL
Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
Benzer Ürünler
Yükleniyor...