Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda

Postmodern Dönemde Lüks Tüketim Olgusu ve Muhafazakâr Kadının Değişen İmajı

Lüks marka kavramını ve lüks tüketim nedenlerini postmodernizm ve postmodern tüketim olgusu kapsamında inceleyen bu eserde Türkiye'nin tek geleneksel kadın moda dergisi olan AYSHA dergisinin reklamlarının içerik analizi yapılmıştır.

Tüketim toplumu ve postmodern tüketim olgusunu detaylı olarak inceleyen eser, postmodern pazarlama ile ilişkisi olan diğer pazarlama yöntemlerine de değinmiştir. Lüks kavramının ne olduğu, tüketici özellikleri, tüketim nedenleri ve Türkiye'de ki lüks tüketim pazarı araştırılmış, bu bağlamda Türkiye'de geleneksel kadınların moda anlayışı irdelenmiştir.

Devamını Oku
Ürün stokta bulunmamaktadır.
En geç 24 Aralık Salı günü kargoda!
Adet
Havale/EFT ile 112,46 TL
Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
Benzer Ürünler
Yükleniyor...