1. BÖLÜM 1: SOSYAL MEDYA VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI KAVRAMI 2. BÖLÜM 2: SOSYAL MEDYA PLATFORMLARI 3. BÖLÜM 3: SOSYAL MEDYADA PAZARLAMA STRATEJİSİ 4. BÖLÜM 4: SOSYAL MEDYADA PAZARLAMA KARMASI BİLEŞENLERİ 5. BÖLÜM 5: SOSYAL MEDYADA TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI 6. BÖLÜM 6: SOSYAL MEDYADA REKLAM UYGULAMALARI 7. BÖLÜM 7: SOSYAL MEDYADA KURUMSAL İLETİŞİM ve HALKLA İLİŞKİLER 8. BÖLÜM 8: SOSYAL MEDYADA İÇERİK PAZARLAMASI 9. BÖLÜM 9: SOSYAL MEDYADA TURİZM PAZARLAMASI 10. BÖLÜM 10: SOSYAL MEDYADA VİRAL PAZARLAMA 11. BÖLÜM 11: SOSYAL MEDYADA SİYASAL PAZARLAMA 12. BÖLÜM 12: SOSYAL MEDYADA HATIRLI (INFLUENCER) PAZARLAMA 13. BÖLÜM 13: SOSYAL MEDYADA ETKİNLİK PAZARLAMASI 14. BÖLÜM 14: SOSYAL MEDYADA TRANSMEDYA HİKAYECİLİĞİ 15. BÖLÜM 15: SOSYAL MEDYADA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 16. BÖLÜM 16: SOSYAL MEDYADA PAZARLAMA ETKİNLİĞİNİN ÖLÇÜMÜ (SOSYAL MEDYADA PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI) 17. BÖLÜM 17: SOSYAL MEDYADA KRİZ YÖNETİMİ 18. BÖLÜM 18: SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI VE ETİK 19. BÖLÜM 19: COVID -19 SÜRECİNİN SOSYAL MEDYA PAZARLAMASINA ETKİSİ
Bu web sitesinde çerez kullanımına izin vermektedir. Web sitesinde gezinmeye devam ederek, bu kullanımı kabul etmiş sayılırsınız. Çerez politikası ve Gizlilik Politikası hakkında detaylı bilgi almak için lütfen tıklayınız
Yükleniyor...
Bu site
QukaSoft
profesyonel
e-ticaret
sistemleri ile hazırlanmıştır.