Önsöz
1. Giriş
1.1. Biliş
1.2. Bilişsel Süreçler
1.3. Yönetici İşlevler
1.4. Ketleme
1.5. Bozucu Etkiye Direnç Interference Control)
1.6. Bellek
1.7. Çalışma Belleği Çb) Modelleri
1.7.1. Modal Model
1.7.2. Baddeley'in Çok Bileşenli Modeli
1.7.2.1. Fonolojik Döngü
1.7.2.2. Görsel-mekânsal Kopyalama
1.7.2.2. Merkezi Yönetici
1.7.2.4. Olaysal Tampon
1.7.3. Kane Ve Engle'ın Yönetici Dikkat Modeli
1.7.4. Cowan'ın Bütünleşik Bileşenler Modeli
1.7.5. Uzun Süreli Çalışma Belleği
1.8. Aerobik Egzersizin Yönetici İşlevler Üzerindeki Etkilerinin Altında Yatan Mekanizmalar
1.8.1. Amaca Yönelik Ve İlgi Çekici Egzersizlerde Yer Alan Bilişsel Talepler
1.8.2. Karmaşık Motor Hareketleri Gerçekleştirmek İçin Gerekli Bilişsel Düzenlemeler
1.8.3. Aerobik Egzersizle Uyarılma Sonucu Beyinde Gerçekleşen Fizyolojik Değişiklikler
1.8.3.1. Kronik Aerobik Egzersizin Fizyolojik Etkileri
1.8.3.2. Akut Aerobik Egzersizin Fizyolojik Etkileri
1.9. Problem
1.10. Hipotezler
1.11. Sayıltılar
1.12. Sınırlılıklar
1.13. Araştırmanın Amacı Ve Önemi
2. Gereç Ve Yöntem
2.1. Araştırma Grubu
2.2. Veri Toplama Araçları
2.2.1. Antropometrik Ölçümler
2.2.2. Algılanan Zorluk Derecesi Ölçümü
2.2.3. Kalp Atım Hızı Ölçümü
2.2.4. Maksimal Oksijen Tüketim Kapasitesi Vo2max) Ölçümü
2.2.5. Çalışma Belleği Ölçümü
2.2.6. Bozucu Etkiye Direnç Ölçümü
2.3. Verilerin Toplanması
2.3.1. Araştırma Deseni Ve Test Protokolü
2.4. Verilerin Analizi
3. Bulgular
3.1. Katılımcılara Ait Verilerin Tanımlayıcı Tabloları
3.2. Orta Ve Yüksek Şiddetli Egzersiz Koşullarında Kalp Atım Hızı Ölçüm Bulguları
3.3. Orta Ve Yüksek Şiddetli Egzersiz Koşulları Rpe Değerleri
3.4. Orta Ve Yüksek Şiddetli Egzersiz Ve Dinlenme Koşullarına Ait Stroop Testi Değerleri
3.5. Orta Ve Yüksek Şiddetli Egzersiz Ve Dinlenme Koşullarına Ait Geri Görevi Değerleri
4.Tartışma
5. Sonuç Ve Öneriler
Kaynaklar