Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda

Sporda Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Marka İmajı

İşletme ve spor kulüplerinin belirledikleri ekonomik hedeflerin yanı sıra toplumda oluşan sosyal sorunları çözme ve topluma daha faydalı olabilme adına iş birliği yaparak sosyal sorumluluk faaliyetleri gerçekleştirdikleri görülmektedir.
Dr. Ali Kurtulan, büyük bir titizlikle ele aldığı bu kapsamlı çalışmasında, işletmelerin spor kulüpleri ile iş birliği çerçevesinde gerçekleştirdikleri sosyal sorumluluk uygulamalarının işletme marka imajı, marka farkındalığı ve marka sadakati üzerine etkisini ve bu etkide spor kulübü imajının aracılık rolünü inceliyor, araştırma sonuçlarından doğan önerilerini üniversite öğrencilerinin, akademik camianın, işletmelerin ve spor kulüplerinin ilgisine sunuyor.

Devamını Oku
Ürün stokta bulunmamaktadır.
Havale/EFT ile 242,55 TL
Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
Benzer Ürünler
Yükleniyor...