Şirketlerin ve ülke ekonomilerinin büyümesinin ve başarısının adeta can suyu ve güç kaynağı olan inovasyon, özgün yaklaşımlarla, tekniklerle ve araçlarla yönetilmesi gereken bir eylemler dizisidir. İnovasyon yönetiminde başarı, şirketlerin vizyoner bir yaklaşımla fırsatları görmesi, strateji belirlemesi, inovatif ekipleri oluşturması, kaynakları sağlaması, uygun kültürü yaratması ve engelleri kaldırmasıyla sağlanır.
Bu kitapta, inovasyonla ilgili temel kavramlar, kaynaklar, aşamalar, stratejiler, kültürler ve engeller açık bir dille ve ayrıntılarıyla anlatılmaktadır. İnovasyon yapan ya da yapmak isteyen şirketlerin her basamaktaki yöneticilerinin bilgi ve becerilerini pekiştirmek, onlara yardımcı ve yol gösterici olmak amacıyla hazırlanan bu kitap, aynı zamanda, konuyla ilgilenen tüm akademisyenler, araştırmacılar ve öğrenciler için de yararlı bir kaynak olacaktır.