Geçmişte sadece destekleyici olan teknoloji, pandemi (COVID 19) dönemiyle beraber eğitim süreçlerine tamamen dahil edilmek zorunda kaldı. Peki, bu entegrasyonu sağlamakta ne kadar başarılıyız? Teknolojiyi gerçekten, öğrenmenin kalitesini artırmak için kullanabiliyor muyuz? Öğretmenlerimiz, teknoloji ile beraber farklı bir pedagojiye sahip oldu mu? Okullarımız ve sınıflarımız daha da gelişti mi? Yöneticilerimiz bu süreçleri nasıl yönetti? Bu kitapta sizlere teknoloji entegrasyonunda güçlü bir yaklaşım olan Ters Yüz Edilmiş Sınıf kavramını sunacağız ve tüm bu soruları bu bağlamda yanıtlayacağız. Öğretmenler ve öğretmen adayları, eğitim yöneticileri, akademisyenler, yüksek lisans ve doktora öğrencileri için kaleme aldığımız bu kitapta Ters Yüz Edilmiş Sınıflarla ilgili bilmeniz gereken her şeyi, bilimsel literatür ile desteklenmiş ve örneklerle zenginleştirilmiş halde bulabilirsiniz.