Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi
1- Gossip in Hotel Businesses 2- Otel İşletmelerinde Organizasyon : Kavramlar, Modeller ve Uygulamalar 3- Turizm İşletmelerinde Stratejik Yönetim 4- Planlama ve Turizm 5- Nepotism as an Organizational Behaviour in Tourism Establishments 6- Konaklama İşletmeleri Yöneticilerinin Endüstri 4.0 Uygulamalarına Bakış Açıları 7- Müzelerde Hizmet Kalitesinin Ölçümü : Musequal 8- Türkiye’deki Kültür ve Turizm Bakanlığı’na Bağlı Müzelerin Web Sitelerinin Değerlendirilmesi 9- Seyahat Acentalarında Gizli Müşteri Programlarının Güçlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma 10- Turist Yabancılaşmasının Analizi 11- Pazarlama Planlaması : Turizm İşletmeleri 12- Sosyal Medyanın Turist Davranışları Üzerinde EtkileriEffects of Hotels’ Location and Stars on Preferences of Alternative Customer Types : Antalya Case 13- The Tourist Expérience in Sustainable Plateau Tourism : The Example of Tripadvisor 14- Her Şey Dahil Sisteminin Turizm İşletmeleri ve Turistik Destinasyona Etkilerinin Belirlenmesi : Antalya Örneği 15- Airbnb Kullanıcılarının Destinasyon Hizmet Kalitesi, Memnuniyeti ve Sadakati Yorumlarının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma : Bodrum Örneği 16- Covid 19 Salgının Turizm Sektörüne Etkisinin Hizmet Pazarlama Karması 17- Küreselleşme Sürecinin Konaklama İşletmelerine Etkisi 18- Gastronomi Turizmi Faaliyetlerinin Deneyim Ekonomisi Kapsamında Değerlendirilmesi 19- Gastronomi İşletmelerinde Yiyecek İçecek Maliyet Kontrol Sistemleri ve Güncel Yöntemler 20- Türkiye’de Medikal Turizmin Gelişimi ve Ortadoğu Pazarının Etkisinin İncelenmesi 21- İzmir’in Lüks Turizm Potansiyelinin SWOT Analizi ile Değerlendirilmesi 22- Stratejik İttifaklarda Örgütlerarası İlişki Unsurlarının Araştırılması : Turizm Sektörüne İlişkin Sistematik Literatür Taraması 23- Effect of the Coronavirus (Covid-19) Pandemic on Gastronomy, Food and Beverage Business
Devamını Oku