Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Serisi Sosyal Bilimlerde Güncel Yaklaşımlar
İçindekiler Birinci Bölüm Küresel Olaylarda Kazanan İşletmeler: Kargo Firmaları İkinci Bölüm Tüketicinin Tekrar Satın Alma Niyetinde Marka Değeri ve Çalışan Empatisinin Rolü Üçüncü Bölüm Marka Genişlemesi ve Tüketicilerin Marka Genişlemesine Yönelik Tutumları Dördüncü Bölüm Türkiye‘de İthalat, İhracat ve Büyüme İlişkisi: Yapısal Kırılmalı Granger Nedensellik Testi Beşinci Bölüm Dijital Teknolojiler ve Pazarlama Altıncı Bölüm Yönetimde Yeni Medya Teknolojisi ve Sosyal Medya Kullanımı Yedinci Bölüm Pandemide Online Gıda Sektörünün Yükselişi Sekizinci Bölüm Tüketicilerin Turistik Otel Seçimlerinde Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Etkisine Yönelik Bir Uygulama Dokuzuncu Bölüm Kentler ve Afet Onuncu Bölüm Afet İletişim Yönetimi Onbirinci Bölüm Afetlerin Ekonomik Etkilerinin Yönetimi Onikinci Bölüm Rus Telgraf Belgelerine Göre 93 Harbi Esnasında Ruslar Tarafından Ele Geçirilen Esirler ve Ganimetler ile Tarafların Ölü ve Yaralı Sayıları
Devamını Oku