Bu kitapla okuyucuya pazar ve müşteri yapısında oluşan değişimlerin neler olduğu, müşteri ilişkilerinin geliştirilmesinde pazarlama faaliyetlerindeki gelişmeler, müşteri değeri yaratma alternatifleri, müşterilerle iletişim kurma yöntem ve araçları, müşteri memnuniyeti ve memnuniyet ölçümleri konusunda literatürdeki son gelişmelerde dikkate alınarak bir bilgi sunmak amaçlanmıştır.
Konu Başlıkları
Yeni Ekonomide Pazar ve Müşteri Yapısındaki Değişimler
Müşteri ve Müşteri İlişkileri Kavramı
Müşteri İlişkilerini Geliştirme ve Pazarlama Anlayışındaki Değişimler
Müşteri İçin Değer Yaratma
Müşterilerle İletişim
Müşteri Memnuniyeti ve Memnuniyet Olcumu
Bilişim Teknolojileri
Mobil Pazarlama
Viral Pazarlama
İzinli Pazarlama
Veri Madenciliği