Yeni dijital teknolojiler yaygınlaşarak iş süreçlerini ve uygulamalarını yeniden tanımlamaktadır. Yeni dijital teknolojilere olan ilginin artmasıyla birlikte dijital inovasyon ve dijital girişimcilik kavramları popüler hâle gelmiştir. Ancak mevcut literatürde, kavramsal
örtüşme ve çok az tanımsal fikir birliğine yol açan farklı kavramlar ortaya çıkmıştır. Bu kavramların inovasyon yönetimi içinde nasıl kullanıldığını anlamak için bu kitap çalışması dijital inovasyon, dijital dönüşüm, dijital girişimcilik ve dijital akademik girişimcilik konularını derinlemesine incelemektedir. Dört bölümden oluşan bu kitap çalışması, dijital inovasyon ve dijital girişimcilik faaliyetlerini değerlendirip, gelişmekte olan ülkelerdeki durumu anlamaya çalışarak mevcut literatüre katkı sağlamayı hedeflemektedir.